Basit bir oyundu sadece.Anlatacak çok şey var...
Başa dönmek gerekirse elimde bir bavul ve içinde bütün çılğınlığım, gençliğim ve yetiremediğim sevgim.Bütün cesaretimi topladım ve çıktım yola.İlk defa karşılaştım duygularımla o durakta.Yalnız ve çaresizdim.Cahilliğin gözü kör olsun da kurtulalım.İlk defa farklı bakmıştım dünyaya.Mavisi yeşiline karışmış.Beni çelişkilerle yoğuran bu hayat yatıverdi birden koynuma...Gözlerinin en derinine baktım ve şöyle dedim: ''SEVME BENİ''
Çünkü korkuyordum, öylece sevip gitmesinden korkuyordum..Nefesinde kaybolan kelimelerdi beni bağlayan.Dibime kadar girdi.Hem rahatsız hem mutluydum.Aslında en baştan beri biliyordum hırsız olduğunu.Yüzsüzce bütün güvenimi çaldı ve yokoldu.Defterin yaprağını çeviren rüzgar kadar hafifmiş yalanları.O rüzgarı içime çektim çektikçe boğuldum...Sonra uyandım yeni doğan bebeğin çığlığıyla.
''BEN GELDİM HAYAT, ŞİMDİ SIRA BENDE..''

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder